Super Animal Royale Wiki
Advertisement

Wie man Twitch-Drops verdient

Twitch Drops geben Zuschauer und Spielern die Möglichkeit, limitierte und exklusive Kosmetikartikel für Super Animal Royale zu verdienen, indem sie auf Twitch Streams mit aktivierten Drops zuschauen. Um Items zu erhalten musst du für eine bestimmte Zeit lang bei einem drop-aktivierten Stream zuschauen. Fortschritt für Items sind nur nacheinander möglich, wenn du ein Item verdient hast, musst du dieses zuerst auf Twitch abholen, bevor du Fortschritt für das Nächste machen kannst.

Wie du Items verdienst[]

Authorization to allow for Super Animal Royale Twitch drops

1) Erstelle einen Super Animal Account, egal auf welcher Plattform du spielst (PC, Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X&S oder Google Stadia).
2) Erstelle oder melde dich bei deinem Twitch-Konto an.
3) Gehe zu https://drops.animalroyale.com/ um dein Twitch Konto mit deinem Super Animal Konto zu verknüpfen.
4) Schaue einem Content Creator oder Streamer mit aktivierten Dops zu! Die Twitch Kategorie für Super Animal Royale findest du hier.
5) Sobald du alle vorherigen Schritte befolgt hast und einem drop-aktivierten Stream für die benötigte Zeit zugeschaut hast, wirst die eine Benachrichtigung auf Twitch erhalten. Once you followed all the previous steps and have watched a Twitch Drops enabled stream for an hour, you will receive a Twitch notification message telling you to go to https://www.twitch.tv/drops/inventory and to click on "Claim Now" to claim your exclusive and limited in game cosmetics!
6) In order for progression to count towards the Twitch Drop, you must have the audio of the stream on minimum or above. If you have the stream muted, progression towards the Drop will NOT count.
7) If a streamer or Content Creator ends their stream but raids another streamer with drops enabled, the progress for the item the viewer is trying to earn carries over to the raided streamer's stream.

To check if you successfully linked your Super Animal Account to your Twitch account, go to https://www.twitch.tv/settings/connections , scroll to the bottom until you see "Other Connections". If you see "Super Animal Royale January Drops" under it, it means you have successfully linked your Super Animal Account to your Twitch account, and can start earning Twitch Drops for that set!

Important note; For each new Drop set, players must have the connection for that set connected to their Twitch account. For example, for the January 2022 Drops, players must reconnect their account to their Twitch to be able to claim their cosmetics for that set.

Connections for the available sets

Probleme mit Twitch Drops[]

Wenn du alle Schritte befolgt hast und immer noch nicht deine Items erhalten hast, schaue bitte im offiziellen Super Animal Royale Discord Server im #sar-bugs-and-help Kanal nach. Dort findest du in den angepinnten Nachrichten Hilfe.

Belohnungen[]

Twitch Inventory progression

All rewards players and viewers are able to acquire via Twitch Drops. Each item takes one hour of viewing time for the viewer to be eligible to be able to claim it. After clicking on the claim now button over at https://www.twitch.tv/drops/inventory , players can load up their game to see it be automatically added to their game with whatever Super Animal Account they have linked to it.

Viewers must claim one item in their Twitch Inventory before progression begins for the next item.

Vampirejäger-Set[]

Vampire Hunter set!

Available from October 25th, 2021 to October 31st, 2021. A set of 3 limited items available from watching any streamers or Content Creators streams with Drops enabled for one hour of watch time per cosmetic item.

Hat vampire hunter.png

Speziell
Vampirejäger-Hut

Melee wooden stake.png

Speziell
Holzpfahl

wvbBB Super Content Creator-Set[]

wvbBB Super Content Creator Set!

Available from January 16th, 2022 to January 31st, 2022. A set of 4 currently limited items available by watching Super Content Creator, wvbBB's Twitch stream. Each cosmetic item takes 30 minutes of watch time to be able to claim.

Umbrella tealeaf.png

Episch
Teeblatt-Regenschirm

Hat bow vwbBB.png

Selten
Blaues Schleifenhaarband

Gravestone-boba.png

Legendär
Bubble-Tea-Grabstein

Galerie[]

Advertisement